Specjalista ds. Marketingu: Tarnów

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
•    prowadzenie firmowej strategii marketingowej, poprzez m.in.:
- przygotowanie materiałów promocyjnych i sprzedażowych (broszury, plakaty, ulotki, artykuły informacyjne),
- dystrybucje materiałów promocyjno-reklamowych oraz informacyjnych,
- dbanie o identyfikację wizualną firmy,
- budowanie wizerunku firmy poprzez tworzenie strony internetowej, codzienne jej aktualizowanie, pisanie artykułów.
•    monitorowanie konkurencji, zarządzanie kampaniami AdWords, Facebook,
•     pozyskiwanie i negocjacja warunków z dostawcami treści,
•    organizacja powierzchni wystawienniczej na targach edukacyjnych,
•    aktywne uczestnictwo w obsłudze klienta targowego.

Od kandydatów oczekujemy:
•    wykształcenia kierunkowego (marketing, zarządzanie, ekonomia),
•    minimum 2-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku,
•    umiejętności posługiwania się narzędziami stosowanymi w SEO, Google Analytics oraz Google AdWords
•    umiejętności analitycznych,
•    kreatywności, tzw. open – mind, dużej energii i konsekwencji w działaniu, umiejętności efektywnej i samodzielnej pracy.
 

Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.